onsdag 2 november 2011

Dubbel lycka

Tror nästan inte att det är sant....Hur kan jag ha en sådan tur.  Igår morse fick jag mail från goa Nettan med bloggen "Dagdrömmar i vitt"  där det stod att jag vann hennes utlottning. Nettan har en supermysig blogg där hon skriver om sin vardag, inredning och loppisfynd. 


Foto av Nettan "Dagdrömmar i vitt"


Sedan på eftermiddag när jag kom hem och slog på dator kom ett annat meddelande fram från kära Moa med bloggen "Moas lovely things ". Jag vann  hennes utlottning också. Kika gärna in i Moas fina blogg och webbshop med underbara handgjorda ting.

Foto av Moa "Moas lovely things"

Tusen tack Nettan och Moa för de roliga utlottningar!

18 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS!

    Jag var också med på Moas utlottning och det är kul att någon jag läser regelbundet vann där!

    Än en gång GRATTIS!

    Lena

    SvaraRadera
  2. Plötsligt händer det! Grattis till fina vinster! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Men grattis! vilken turdag! Jag hoppas att du köpte dig en trisslott idag också!

    Kramen jenny

    SvaraRadera
  4. Hej..Ja du det är väl som med triss. Det bara sker en dag. Men du STORT grattis till dig gumman. Vilka fina vinster. Ha de så gott..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Hej..Ja du det är väl som med triss. Det bara sker en dag. Men du STORT grattis till dig gumman. Vilka fina vinster. Ha de så gott..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Turgumma...♥ Stort grattis till dina mysiga vinster!!! :)))

    Ha det fortsatt fint!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Grattis grattis till dina
    underbara vinster!
    Du har väl inte missat min
    utlottning???
    Ha det gott!
    Kramar Anita K

    SvaraRadera
  8. Bara att säga grattis. Så fint du vunnit. Vilken härlig dag :) Kram på dig Maria

    SvaraRadera
  9. Grattis! Du är inne i ett tur-stim!! Kom in t mig o tävla så ska vi se om du vinner där med! Jag hade turen att få uppleva det för ett par år sedan, jättekul när man har tur heela tiden!
    Självklart är jag med o tävlar här!
    Kram Marie1

    SvaraRadera
  10. Men en sån tur du har!
    Så fina saker du vunnit, jag vann en tävling i veckan och det var stor lycka!

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  11. Tack för din kommentar hos mig.Roligt att du tävlar hos mig!
    jag hoppas du är inne i stimmet av tur!!
    Marie1

    SvaraRadera
  12. Då kan vi göra dig ännu gladare med trippel lycka, du vann Vintage by Nina-boken också, meddela oss bara din adress så kommer den med posten ; )

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Börjar så sakteliga ta mig tillbaka till bloggvärlden igen och önskar dig en härlig höstfredag!
    Grattis tilll dina fina vinster! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  14. Så fint du har vunnit.:-) Stina

    SvaraRadera
  15. Men vilka fina vinster!!
    Du har tur du!
    Kan även meddela att lampa nr 2 skickas iväg på måndag!


    Ha en trevlig Helg nu!
    Krmar Hilla

    SvaraRadera
  16. HPBOSE 9th Question Paper 2023, HP Board 9th Model Paper 2023 Students in the 9th grade from the HP Board who are seeking for the HPBOSE 9th Question Paper 2023 will be able to download it shortly on the board's official website.HP 9th Question Paper 2023 The board's current headquarters are in Dharamshila, Kangara district. The board offers a variety of courses, including 9th grade, Class 9th grade, JBT, and TTC. After the test, 9th grade students and their parents are eagerly awaiting the HPBOSE 9th Question Paper 2023. 2023 HP Board 9th Model Paper The results of the 9th grade exams are critical for every student's future success.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!